23 Ocak 2010 Cumartesi

Umut

Futbola 1 dakikalık saygı duruşu.. Ara sıra nefes almak için farklı konularda bir şeyler yazmak istiyorum. İlki bu olsun.
"The Shawshank Redemption", ülkemizde bilinen adıyla
"Esaretin Bedeli!"
Biliyorum, çoğunuz izlediniz bu filmi. Ben bir şekilde denk gelmeyenlere, henüz izlememiş olanlara sesleniyorum. Bir gün bir parça umut kırıntısına ihtiyaç duyduğunuzda tüm pişmanlıklarınızı ya da çaresizliklerinizi bir kenara bırakıp, bu filmi izleyin. Sabaha bambaşka duygularla uyanıyor olabilirsiniz. Çünkü umut iyi bir şeydir ve iyi şeyler asla ölmez...

8 yorum:

Kürşad dedi ki...

babam almıştı isminden dolayı önyargıyla yıllarca rafımda durmuştu. Bir gün tv'de ismini görmeden izledim. İzlediğim filmler arasında bir liste yapsam ilk 3'e girer

UltrAslan17 dedi ki...

izlemedim ama tavsiyen icin tskrler. morgan freeman`i severim...

Gunpowder Plot dedi ki...

Brooks was here...

Unknown dedi ki...

IMDB'nin bir numarası.

Adsız dedi ki...

İMDB de dünyanın en iyi filmi.Bu arada blog açmanız çok güzel olmuş umarım sık sık güncellersiniz.

murat selvi dedi ki...

kadro saglam raflarda kalmaması gereken bir film

Adsız dedi ki...

Muhtseme bir film , sagol abi tavisyen icin bu gece izledim ... Robinho Galatasaray'da inanıyorum abi =)

Unknown dedi ki...

Umut dediğimiz zaman aklıma gelen bir diğer film ise Will Smith'in The Pursuit of Happyness ( Umudunu Kaybetme ) filmidir.