23 Ocak 2010 Cumartesi

Kesişen Yollar!

17 Şubat 2008'de yağan kar, tıpkı bugünkü gibiydi. Galatasaray, Konya deplasmanına gitmiş, maçın başlamasını bekliyordu. Uyarılara rağmen bir gece önce hiçbir önlem almayan stat yetkilileri diz boyundaki karı gün boyunca temizlemeye uğraşıyordu. O şartlar altında maçın oynanmayacağını herkes görüyor, ancak henüz 3 günlük Futbol Federasyonu beklemekte inat ediyordu. Başlama düdüğüne bir ya da bir buçuk saat kala maçı 1 gün sonraya ertelediklerini duyurdular. Yani 18 Şubat 2008 Pazartesi gününe.
Bir akşam önce saatlerce kar altında maç idmanı yapan futbolcular bu kez öğle vaktinde sahaya çıktılar. Zemin buzla kaplıydı. Galatasaray 3 puanı Ümit Karan'ın tek golüyle alsa da, yükselen yıldızı Uğur Uçar'ı kaybetti. Batista'yla çarpışan Uğur'un diz kapakçığı 3 parçaya ayrıldı.
Maçtan sonra saatler süren berbat bir yolculukla İstanbul'a döndüler, ertesi gün Almanya'ya geçtiler. Dinlenmek için tek gün çarşambaydı, ama idman yapmak gerekiyordu, çünkü perşembe günü Leverkusen'le rövanş maçı vardı.
Tek idmanla Leverkusen maçına çıkan Galatasaray 5 gol yedi, kupadan elendi. Rahmetli Hasan Doğan, nur içinde yatsın, iyi adamdı. Ama ben bu hezimetten asla Kalli'yi ya da takımı sorumlu tutmadım. Ve o gün o kadar çok parça kesişti ki o statta. İşte kader dedikleri şey bu. O maçta Feldkamp'ın bileti kesilirken, Cim Bom'a 5 atan Skibbe'yle söz kesildi. Hasan Doğan vefat etti. Uğur Uçar toparlanmaya çalışıyor. Bu maçtan sonra eşiyle beraber gülüyor diye Kalli'ye "Hain" diyen Özhan Canaydın hasta yatağında yatıyor. Galatasaray'ın tek golünü atan Ahmed Barusso da Serie B'de yedek.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

O gün bize yazık değilmiydi?Uğur un maçtan önce zeminle ilgili İnsallah sakatlık çıkmaz gibilerinden bişeyler demesi sanki sakatlanacağını bildi içine doğmus gibi yorumlar yapmıstım.Ben maçta o stadtaydım.GS tribününde Uğur yerden kalkmıyordu sonra kenara alındı sedye ile ordan kalktı yürüyerek yedek kulubesine gitti ben hiç bişey olmadı zannetmiştim.Meğerse neler olmus neler.
Ya taraftarın çektiği eziyet hadi kendimi geçtim stadın çevresinden dolanarak misafir tribününü elimde 2 koca valizle ararken yüzlerce taraftarımızın maç için beklerken maçın ertelenmesiyle birlikte İstanbuldan Ankaradan ve çevre il ve ilçelerden gelen kardeşlerimiz geri dönmek zornda kaldılar..O zaman federasyon için söylediklerim içimde kalsın.

SAYGILAR
cukurbagliyucel

Adsız dedi ki...

Yazınız için teteşekkür ederim bu talihsiz olayı hiç unutamadım. Uğur'un başına gelen büyük talisizlik, tüm olumsuzluklara rağmen pes etmedi iyileşmek için elinden geleni yaptı. bende hep güzel bir haber duymayı onu yeniden yeşil sahalarda görmeyi sabırsızlıkla bekledim nihayet başardı ama kaybetiği zamanı ve çektiği acıyı ne olacak. bunun bedelini ödemesi gerekenler cezasız kaldı ne yazıkkı dilerim bir daha böyle bir hata yapılmaz ve bu maç ertelenir.

B.M. dedi ki...

5-1'lik mac, tarihimizde hakettigimiz maglubiyetlere bakarsak, ilk 3'e girer. Leverkusen bize top nasil oynanir gosterdi.

Kalli'nin medya ile gaza gelmesi ve 11 Turk gibi aptal dusunceyi sahaya yansitmasi bu skorun bas mimarlarinda birisiydi. 20 dakika'da 3 gol yemistik.

Yani idman, Ugur Ucar, kar falan hikaye benim gozumde. Bazen maglubiyetleri anlayip, olaylari dogru tespit etmek lazim. Simdi bile Leverkusen'e karsi oynasak, kazanmamiz cok zor olurdu.

ysf dedi ki...

hmmm... ilginç bir yazı. :D güzel

ysf dedi ki...

bugünkü gaziantep maçında uğur uçar'a dikkat ettim. maç başlamadan önce düşünceli düşünceli karlı zemine bakıyordu. pek iyi bir psikoloji olmasa gerek, bir ara futbolu bile bırakabilirdi. neyse ki artık bizimle...