26 Ocak 2010 Salı

Burası Neresi Olabilir?


Tahminler lütfen..

54 yorum:

Adsız dedi ki...

liverpool :D babel mi yoksa:P

Adsız dedi ki...

son 2 transferin ingilterede gördükleri son yermi?

Adsız dedi ki...

Trene bindi, geliyor diyorsun yani.

tek ihtimali olan insanlarin hikayesi dedi ki...

Transferle ilgisi yok. Liverpool yazısını okumak güzel tabii, tam açılım istiyorum.

Adsız dedi ki...

bknz http://static.panoramio.com/photos/original/5378421.jpg
tavan aynı tavan burası liverpool beyler

Adsız dedi ki...

Biri bişey söylesin artık oldu aldık. aldık ama dos sontos değil falan desin.. akşamdan beri mala bağladım

Adsız dedi ki...

Liverpool olduğu kesinde ...?

Adsız dedi ki...

transfer yoksa ben uyurum arkadaş. final var yarın :D o kadar da araştırdık liverpool olduğunu bulduk kanıtladık resimlerle. transfer yoksa iyi geceler

Unknown dedi ki...

Biz açılıma karşıyız :)

Alpay dedi ki...

İngiltere Liverpool tren garı.

Adsız dedi ki...

biz orayı çoktan geçtik :)

Adsız dedi ki...

yolculuk var mı acılmı

Adsız dedi ki...

liverpool lime street station

Adsız dedi ki...

Liverpool Street Station

Adsız dedi ki...

Babel mi Torres mi :P

Alpay dedi ki...

Yok artık Dirk Kuyt

Adsız dedi ki...

2side artı gerard opsiyon :D yatcam dedim yatamıyorum söyle şunu ya kalırsam sınavdan bende bir resim koycam şuraya :D

Adsız dedi ki...

Gana orası eminim ;)

Adsız dedi ki...

Burası Londra merkezdeki Liverpool Street Tube Station. Yani Londra, Liverpool değil.

Adsız dedi ki...

londra stansted havalimanı

Adsız dedi ki...

yok mu artıran

s19 dedi ki...

London - Liverpool Street station beyler... Londradaki ana tren gari yani. Bence kötü resim olmus. Liverpoolu ve Londonu ayni anda cagristiriyor :s

Unknown dedi ki...

yok bu geliyormuş..

http://img6.imageshack.us/img6/1470/agzl.jpg

Sen başına bela aldın deşifre ekibi doluşmuş buraya :)

Adsız dedi ki...

Adam resmen Yaya Toure ima etmiş ;)

Adsız dedi ki...

http://adwright.co.uk/wp-content/uploads/2007/01/img_4132_liverpool_street_web.jpg

eee trenle mi gelen var :D eğlen eğlen sende yolunu buldun herkes gibi...

tek ihtimali olan insanlarin hikayesi dedi ki...

Adsız ama Liverpool Street Station diyen arkadaşı tebrik ediyorum.

Adsız dedi ki...

helal sana sonunda dediğimi kanıtladın :) yatmaya bir adım daha yaklaştım...

Adsız dedi ki...

ee hediyemiz nedir

tek ihtimali olan insanlarin hikayesi dedi ki...

Hangi Adsız o:)

Adsız dedi ki...

Bulmak çok kolay oldu bu muydu soru yani :)

Adsız dedi ki...

Teşekkürler tek ihtimalli. :)

Adsız dedi ki...

benim

Adsız dedi ki...

Ee ne bu şimdi bul kazan olmadığına göre :D şifrede değil çünkü trenle gelmeyeceği garanti, hacı bi dalga geçme ya zaten beynimiz turşu oldu :D

Adsız dedi ki...

hepimiz adsızız

Adsız dedi ki...

Ben buldum sağol

Adsız dedi ki...

ben lime street diyenim benmki dogru olan.gelirken twinkies getir hediyemi isterim transfer olmasada olur

Vergassola dedi ki...

Burası Liverpool Street Station....

Adsız dedi ki...

Çorum sebze hali

Adsız dedi ki...

Benim tekihtimalli formspring'de de Ali Turan'lı soruma cevap vermiştin.Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

1. tbmm meclisi

Adsız dedi ki...

İşin ilginci ne biliyor musunuz? Bu Liverpool Street'i hiç sapmadan takip ettiğimizde Tottenham'ın stadına ulaşıyoruz. Tek ihtimalli ne dersin bu duruma?

Ben Emre. Liverpool street tube station, Londra diyen de ilk bendim 01:39'un ilk saniyelerinde.

Adsız dedi ki...

Arsenal kulup binasının güneyinde kalıyor bu yer. Acaba Arsenal'den birimi gelicek dicem ama kim gelicek? Finaller için bu kadar çaba gösterseydim, araştırma yapsaydım şimdiye bitmişti hukuk fakültesi...

s19 dedi ki...

Emre ben ilk yorumu yazdim biraz zorlandim 1:37de ben yazmistim :) 9ay önce Adanali bi arkadasla yine bu saatlerde ordaydik Tren bekliyorduk :)

Adsız dedi ki...

aferim emre aslansın yavrum!

Adsız dedi ki...

emre seni gıptayla takip etçem lan bundan sonra vazgeçilmezimsin. :) Bi sıkımlık diş macunu kazandın:D

Adsız dedi ki...

arsenal yanından çıkan hollowaydir. tottenham stadına çıkan garın üzeri açık. yani ikiside deil

hattu dedi ki...

yahu herkes ne sallamis oyle, iyi ki bi liverpool yazisi gordunuz. kimileri de liverpool oldugu kesin, babel mi gerard mi kuyt mi torres mi demis.

kimisi de 9 ay once adanali arkadaslariyla tren bekledigi yeri anlatmis. iyi guzel de bu kadar adam bi google linki koyamadiniz mi ispat etmek icin liverpool street train station diye.

hayret, iyi ki bi haldun ustunel Ingiltere'de, birileri cikip kaldigi oteli de biliyorum; bizim oraya cok yakin derse hic sasirmicam. evinizde oturdugunuz yerden her yeri avucunuzun ici gibi biliyosunuz masallah... ben diyeyim ne kuyt, ne torres ne gerard; benitez gelicek benitez. liverpool'dan su an baskasini alamyiz uzgunum.

Adsız dedi ki...

Hahaha Çorum Sebze Hali diyen arkadaşa ödül verilmezse ayıptır. Hahahaha.

Adsız dedi ki...

çok bilmiş geçinen arkadaşımız hattu ya selamlar. hattu yattu

Sezoln dedi ki...

aslında bendim o adsız , şifreyi girmek zor gelmişti yazıverdim birden işte :)))

hattu dedi ki...

yahu adsiz, cok bilmislik degil yasamislik diyelim istersen. hic gitmediysem, 50 kere gecmisimdir ordan.

ama bi soyle haksiz miyim, orda liverpool yazisini goren atlamis hemen, babel gerard torres kuyt diye.

iste bunu sevmiyorum, insanlarimiz kuma gomdukleri kafalari cikarsalar daha mutlu olucam... ii geceler

ysf dedi ki...

o liverpool yazısı aslında yem. =) ulan iyice paranoyak olduk şu iki haftadır iyi mi?

Adsız dedi ki...

eeeeeeeeee
ne oldu şimdi kim geliyormuş?Trenlemi gelecekmiş?Neden trenle?Uçak fobisimi var?Peki uçak fobisi varsa uzak deplasmanlara nasıl gidecek?Trenlemi?Trenle zor olmazmı?Bu ironimi?Kim gelvek?

Adsız dedi ki...

Dargın ayrılmayalım diye koştum sana dün
Gözlerim vagonları dolaştı üzgün üzgün
Ne çıktın pencereye ne göründün ne güldün
Gözlerim vagonları dolaştı üzgün üzgün

Yolcular arasında aradım seni bir bir
Elimde kaldı yazık çiçeklerimle mendil
Getirmiştim sana bir demet beyaz karanfil
Gözlerim vagonları dolaştı üzgün üzgün