25 Ocak 2010 Pazartesi

Robinho mu? Barcelona mı?

"Galatasaray Robinho'yu alır mı?" diye soranlara şu cevabı vermiştim. Ancak şu bir gerçek ki, Robinho Manchester City'den kesinlikle ayrılacak. Eski kulübü Santos'a gitmeyi kabul eden bir Robinho, Jo, Elano ve Rijkaard'lı Galatasaray'a gelmeyi düşünmez mi? Bunun cevabını siz verin.
Rijkaard'ın Avrupa Ligi'nde oynayacak bir golcü ısmarladığını iyi biliyorum. Haldun Üstünel'in, Manchester City Başkanı, adaşı Khaldoon Al Mubarak'la kurduğu iyi ilişkiler düşünüldüğünde, Robinho'yu gözden çıkaran City, pekala onu Galatasaray'a bırakabilir. Santos'un, Robinho'ya en fazla 1.5 milyon Dolar ödeyebileceğini de biliyoruz. Burası da tamam. Ancak Barcelona sistemiyle oynayıp, Barcelona olmak isteyen Galatasaray için Robinho doğru adam mı? Bakalım, Barcelona'nın papazları bu konuda ne düşünüyormuş:
İngiliz medyasının iddiasına göre, Puyol ve Xavi, hocaları Guardiola ile görüşerek, "Robinho transferi takımın tüm kimyasını bozar, bize zarar verir" demiş. Gerisini siz hesap edin..

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Bırak abi takımın kimyasını Servetin Barışın oynadığı takımda Robinho süperdir bence

Adsız dedi ki...

Sola, Kewell'ın yerine gayet güzel olur gibime geliyor.Barcelona için ideal isim olmayabilir, onların belirli bir kimyası var ama bizde bırak kimyayı hayat bilgisi bile yok.

Sezoln dedi ki...

nasıl olsa kiralık gelmeyecek mi ? :)
4 ayda fizik de kimya da 5 üzerinden 5 olur bozulmaz bence :D

Adsız dedi ki...

Galatasaray'da tekrar buluşmaları dileğiyle...

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/10/03/article-0-02E15CFB00000578-10_468x357.jpg

Adsız dedi ki...

Hocam Bir duyum falanmı geldi kulağınıza böyle bir yazı yazdınız bana göre Robinho hayaldan öteye geçmez.

Promhil dedi ki...

Abi ciddenmi Robinho diyorsn yoksa dalgamı geçiyorsun lütfen cvp ver

Adsız dedi ki...

Robinho zaten gelse 4 ayligina kiralik gelicektir. O da dunya kupasina gidebilmek icin olucagina gore elinden geldigince ust duzey bir performans sergilemeye calisicaktir. Takimda hazir 2 tane arkadasi oldugunu da hesaba katarsak realite disinda bir olasilik degil. Biz 4 ay dunya capinda bir futbolcu izleyip sampiyon olucaksak gelsin tabi. O da dunya kupasina gitsin ve mutlu olsun sonra zaten koylu koyune evli evine gider zira onu bonservisi ile alabilicek paralari bizim su an ihtibari ile cikarmamiz cok cok zor gibi.

Adsız dedi ki...

Olmaz olmaz deme hiç
Belli olmaz sevgilim
Zaman neler gösterir
Belli olmaz sevgilim.

Olur olmasınada bunların 3 üne çete diyolardı.Biz namuslu kulübüz.Öyle kelepçe melepçe olmaz dimi hoca?

Adsız dedi ki...

yapma bunu yapma bunu

Emre dedi ki...

robinho gelsinde yerim kimyayı falan yaw :D

Oner yildiz dedi ki...

Peki gelme orani yuzde kac sence ? Bide biz neden barcelona olalm biz Galatasarayiz bizim markamiz onlarinki kadar degil mi ? Bide sence barisin nondanin gokhan zanin oynadigi takimda rubinhooynamaz mi?

Adsız dedi ki...

Santos icin Juventus'u reddettigi soyleniyor ne kadar dogru bilemeyiz.

hattu dedi ki...

tek ihtimali olan yazar kardesim;
burada blogumuzda elano ve robinho ile ilgili bir yazi yazmistim, eger siz de konuyla ilgili yorumunuzu bildirirseniz sevinirim...

sahsi gorusum, ihtimal dahilinde oldugu; zira, devami yazida :

http://mcanmutlu.blogspot.com/2009/10/paylasilan-sandvicler.html

cihan lale dedi ki...

Robinho mu? Barcelona mı? ben barcelona derim :)

Adsız dedi ki...

haryy kewell gidiyormuş yönetim sözleşmesini sona erdirecekmiş, bu doğrumu gazetelerde çıktı lütfen bişey söylermisin. başka adam kalmadımı takım da onu seçiyorlar.

ysf dedi ki...

@cihan lale

sana katılıyorum arkadaşım. ben de sonuna kadar barcelona diyorum. 4 aylığına gelecek olan robinho da olsa ben rijkaard'ın böyle birşey yapacağını sanmıyorum. ;)

Unknown dedi ki...

Güzel soru ancak cevap 2 side değil. Galatasaray diyorum ben:)